BUSY



Har varit igång i 1 sedan en vecka tillbaks. Har jobbat och utöver det haft någonstanns jag ska vara varje dag. Jättekul vecka, men nu är jag helt slut..:) Har sovit 5-6 timmar nu i 4 dagar och känner mig sjukt sliten. Har somnat på soffan varje dag när jag kommit hem från jobb innan jag begett mig ut på äventyr, haha. Idag somnade jag 17.30 och vaknade 19.00 (!!) Roligt sätt jag vaknade på.. hade en fet skål med godis bredvid mig som jag höll om (haha?) och vaknad av att Gucci stöter till mig när hon står och äter från skålen... HAHA! Sneeky. Nu har jag duschat och satt på en ansiktsmask. Ska måla naglarna och kolla på Top model sen är jag som ny igen och redo för 3 nya fullspäckade dagar. Life is fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0