back to school

 
Hej! Det var verkligen inte igår... Har helt enkelt inte haft lust, tid eller ork att blogga ! Och inte har man fått EN enda "Come baaaack.."-kommentar ! FY ! ;)
En stor anledning till att jag inte har bloggat är för att jag de senaste veckorna varit riktigt psukiskt instabil, haha! Har nämligen gått och väntat på svar från skolan, and guys; I MADE IIIIIIIT! :D Till hösten börjar jag, Charlotte Buhre, att börja plugga! Bara hör hur det låter, helt sick ! Haha :) Så jävla glad ! Kan inte beskriva hur dåligt jag mådde innan jag fick reda på detta. Gick omkring 10 dagar före och bara "Nästa vecka får vi reda på det" "Tänk, om en vecka VET VI!" Alltså heeelt sinnes var det. Har aldrig varit så nervös o hela mitt liv ! Överdriver inte när jag säger att det kändes som att livet stod på spel ! Detta var den enda skolan jag sökte in till, hade alltså lagt ALLT på ett kort. Dessutom känner jag att det är dax att gå vidare, känner det mer än någonsin! Sabina har flyttat till Örebro och börjat ett nytt liv där, Emma har sagt upp sig och slutar om 2 veckor & Jessie skulle antagligen komma in på en skola då hon sökt en massa. Vad F*N ska jag vara kvar och mögla där för?! Nä, snacka om att ha panik ! Alltså när det var måndag och veckan som vi skulle få reda på svaret.. alltså från måndag morgon 6.45 fram till torsdag då jag fick svaret vid 12.30 satt jag KONSTANT och uppdaterade mailen på telefonen. Överdriver inte om jag säger var 5:e minut under dessa dagar. Helt sjukt. Så fort det kom ett nytt mail så stannade hjärtat, också var det någon jäkla reklam :p
 
Fick i alla fall reda på det när jag var ute på en stor runda med Gucci. Bara tog upp mobilen och tryckte uppdatera och helt plötsligt låg mailet där, Det är helt SINNES hur en kropp kan reagera som den gjorde. Jga är helt seriös när jag säger att mitt hjärta gick från 20 till 200 slag på 1 sekund! Det kändes som att hjärtat skulle hoppa ut så hårt mitt hjärta slog och armen som jag höll mobilen i blev helt som spagetti! Sa "OMG!" högt och såg en bänk 50 m längre fram. Gick mot den som en packad gubbe kl. 5 en lördagsnatt. Skojjar inte alltså. Helt snurrig och bara jag måååste sätta mig ner! Haha. Sen när jag väl satt ner och öppnde mailen så står det att man måste gå in på sin sida med lösenord och möööög! Tror knappt jag var i rätt tillstånd att göra det. Fumlade med fingrarna, kopierade och loggade in... ser hur den tänker. Bad faktiskt en tyst bön, och TADA, antagen i grönt. Började bööööla som en liten 5 åring! Vilken sjuk känsla! Allt släppte, all ångest, all förväntan! I'M IN! Längesen jag kände mig så lycklig. Längesen något betydde så här mycket för mig. Det är ett nytt kapitel i mitt liv! Utan att låta för patetisk kan jag säga att jag inte har haft det superlätt de senaste åren & detta behövde jag verkligen! Något positivt! :) Ringde direkt Jessie & mamma & pappa. Sen sprang jag hem och hoppade i sängen där esse låg och sov :) Hahahaha! GLAAAAAAAAAAD!
 
Nu blev det lite långt & väldigt ingående inlägg och vissa tänker säkert "KRYDD!" att jag överreagerar osv. men nej, det är exakt såhär jag kände och känner !
Om utbildningen: Det jag ska läsa är internationell marknadsföring i 2 år i Malmö. Var på intervju, prov osv på skolan i april med Jessie och tyckte det lät superintressant! Skolan ligger verkligen mitt i stan och är jättefräsch! Läraren som jag träffade var jätteung och verkar trevlig! Jessie har också kommit in och en tjej som heter Emma som jobbar med oss (inte säkert att hon ska tacka ja än) så det är jätteroligt att vi ska gå tillsammans! Inte bara för att Jessie är en av mina finaste vänner utan öven för att man nu har någon som man kan pendla med och uppleva allt detta med! Ska bli så himla kul!
 
Det var väl allt jag hade att säga :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina j

Nu vill jag ha lite uppdatering! Vad sa Camilla? Vad ska Emma göra nu när hon sagt upp sig? Info tack :) ha en underbar kväll och grattis igen!! Kram

Svar: Har skickat mail till dig ;)
Charlotte

2012-06-29 @ 20:52:42
Postat av: anna

Grattis <3 at, du är så värd detta...Kram, ses imorn!!

Svar: Tack så jättemycket gumman!! <3 ja det gör vi, KRAM
Charlotte

2012-06-29 @ 21:28:18
Postat av: Sanna

Haha vad glad jag blir när jag läser om hela äventyret :)!
Kommer så väl ihåg hur jag själv reagerade när jag kom in på musikhögskolan så jag känner verkligen igen ALLT!
Hur maan nästan svimmar och kroppen skakar och så skall man KONCENTRERA sig och läsa och grejjer när man är i det tillståndet. Hahaha. Sjukt kul för dig vännen. Grattis igen. Kram kram kram!

Svar: Haha ja det är helt sjukt! Blev helt förvånad över att kroppen reagerade så... lite otäckt faktiskt :p Tack tack taaack! :D KRAAAM!!
Charlotte

2012-06-30 @ 00:11:02
URL: http://zannaz.blogg.se
Postat av: mami

Så roligt för dig Charlotte,
lycka till nu!
kram mami

Svar: Yeeeeej! :)
Charlotte

2012-06-30 @ 10:00:34
Postat av: Jesssieee

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH JAAAAAAAAAA!!! Haha, skratta när jag läste din beskrivning om att uppdatera sin jävla telefon.. fan man gick ju med den i handen 24/7 och hoppades på att mailet skulle komma! haha.. ångest det var istället!! Men sjukt kul att vi ska gå samma utbildning och att vi ska dela denna erfarenheten! Kommer bli en stor förändring och det ska bli kul att äntligen göra nåt nytt! :)) Vi förtjänade verkligen detta nu! Ska bli kul att plugga och pendla tillsammans min fina vän! :D Puss kram

Svar: Ja galet var den veckan... fy för sören! Glad att det är över haha :P Ska bli sååå spännande! :) Puss
Charlotte

2012-06-30 @ 13:26:23
Postat av: Jessie

Och ja just det.. KUL ATT DU ÄNTLIGEN UPPDATERA DIN BLOGG ;)) Har ju kollat varje dag utan att få nån smaskig info om något intressant :)

2012-06-30 @ 13:27:02
Postat av: My

Jättegrattis att du kom in på din utbildning som du så gärna ville:)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Charlotte

2012-07-02 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0