Dinner by the beach

 
För exakt en vecka sedan sat jag & Emma och njöt på Bunker Bar i solen! Det var en helt sinnesjukt mysig kväll! Alltså ni anar inte hur varmt det var (rätt svårt att förstå nu så som vädret är) men folk badade och jag var själv nära på att ta av mig allt och hoppa i, haha! Badade i mitt eget svett, NICE! Så underbart! Satt och ät toast skagen och helt underbart goda musslor och njööööt! Det ska vi göra mer av så fort solen tittar fram igen. Nästa vecka får vi hoppas! :) Kan verkligen rekommendera Bunker bar's musslor!
 
På bild nr. 3 skymtar mina nya sandaler som jag köpte i Kristianstad dagen före och på sista bilden min nya clutch, även den från Kristianstad. Min är den beiga & den silvriga är Emmas :)
 
 

Kommentarer
Postat av: mami

Musslorna kan inte vara godare än mina!!!
mami

Svar: Absolut inte! När är det dags för dem igen?
Charlotte

2012-07-19 @ 21:02:44
Postat av: Mami

Det får väl bli snart Lottis Pottis!

2012-07-20 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0