Back to work

Då var semestern över sedan i måndags! Tiden går så fort.... Förra veckan ska vi inte snacka om! Haha. Har rännt runt som en yr höna. Fick underbart väder också vilket innebar mycket häng på olika stränder :) Så mysigt! Badade i havet 2 ggr och brände mig rejält! Har varit i Helsingör,Lund & Malmö, ätit ute flera gånger ( älskar det ) , myst med min babe, varit på kul i juli med fina vänner, fikat, shoppat (!), haft filmkvällar, sovit över hos min fruga, gått på festivalen, gått ut m.m.
Har helt enkelt haft en alldeles underbar semme fast jag inte åkte utomlands. Här kommer bilder!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nu vill jag faktiskt veta vad du har gjort hela veckan? Hur var det att komma tillbaka till jobb!! :-) kram

2012-08-09 @ 22:26:01
Postat av: Sabina

Nu vill jag faktiskt veta vad du har gjort hela veckan? Hur var det att komma tillbaka till jobb!! :-) kram

Svar: Haha ja sämst är jag nuförtiden I knooow... men tycker du är fel person att klaga fröken ;) Gick hur länge som helst och undrade hur du hade det i Lindesberg! :) KRAM <3
Charlotte

2012-08-09 @ 22:26:23
Postat av: emma

Ja snäckan vi hade det underbart i sommar:) perfekt sommar....bä bä bä

2012-08-28 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0