Nice dag

Idag har varit en fiiiin dag! Som vanligt har den gått alldeles för fort. Efter att jag var färdig med min tattuering sa jag hejdå till Esse och hej till Anna! :) Vi gick en promenad på stan. Jag plockade med mig halva Hm in i omklädningsrummen, och lämnade affären en topp, en t-shirt och en klänning rikare! Me like! :) Ska nog ha på mig klänningen på lördag! Ska på Stephanies fest.

Efter det gick vi ner i Norra hamnen och satte oss. Vanilla latte och rabarberpaj! ♥ Helt sjukt vad vi kan snacka bort tiden! Träffade henne kl. 12 vid Hm, gick bara in på Hm och Gina Tricot, sen var vi i hamnen till kl. 15.30. Solen tog rejält! När vi satt där kom Lina. Pratade en del och visade henne min tattuering! Bestämde att vi skulle ta en fika någon dag! Hade varit supermysigt.

Efter ett tag gick vi vidare till Vila, där jag gick ut med en tröja rikare och Anna en kofta! :) När jag kom hem åkte jag och Esse direkt till Maxi och handlade mat, sen till mina föräldrar och tog en kopp té och hämtade Gucci. Sen hem och lagade mat. Jasse är här nu, MY BFF, och berättar att The hills nya säsong har släppts!!! Aaaaah. Haha, känner mig som en nörd, men snacka om att min dag blev fulländad :) Nu ska jag sitta hela kvällen och se de avsnitten som har släppts!

Har tänkt 10000 djupa tankar de senaste dagarna. Tänkte skriva om det, men nu när Jasse är här och allt så försvann mina djupa tankar. Måste vara själv för att komma tillbaka. Igår när jag skulle sova fick jag ångest. Låg och tänkte att jag ska tattuera in min döda brors initialer.... Kändes helt sjukt. Overkligt. Låg och grät länge. Men men, mer om mina tankar imorgon. Börjar inte förrän kl. 3 så jag ska sitta på balkongen i min ensamhet och grubbla! Så "Babbsan" eller "Mr X" kan ju titta in imorgon så finns ett djupt inlägg att läsa.

NU: The hills.


Sweetheart!


Beautiful!


Snäckan älskar att åka bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0