:)
Haha alltså vilka inlägg ni får här... Först ":(" sen ":)" emotional breakdown!! Haha.
Det var första gången jag handlade på Asos och då blir man ganska besviken när en vara är sönder.. Sen tänker man att det kan hända alla, men det var bara olyckligt att det hände första gången. I alla fall, mailade deras kundservice i England (Inte för att jag är snål och bryr mig ett skit om 80:-, utan för att jag ändå har betalat för en sak och då ska den inte vara sönder när jag får den) och då fick jag VÄRLDENS trevligaste svar tillbaks! :)
Avslutade mitt mail med "Hope you understood my english, haha!" då jag ändå skrev rätt mycket och såhär skrev hon då:
Hello Charlotte,
Thank you for getting back to me so quickly with this required information.
May I firstly take the time to compliment you on your English, it is perfectly and correctly written and perhaps makes more sense than some English people themselves! :)
YEJ!!! That made my day! :) Haha... Nä, men faktiskt jättekul att höra då jag inte ens kollade igenom mailet. Roligt! :) Nu har de skickat ett nytt med express så jag lär få det inom ett par dagar. Verkligen jättebra service och det är så man vänder en missnöjd kund till en nöjd kund! Tack asos!!